Emma fixar

Hehehe, lite sådär pysslig som jag kan vara ibland (inte särskillt ofta), var jag i alla fall igår. Har haft en planka hemma i ett halvår nu, som jag tänkt fixa till men det har ju liksom inte blivit av.. Men igår efter värsta storstädningen kände jag mig riktigt pysslig. Så satte mig och skrev "don't worry, be happy" på min lilla vita planka. Använde grön färg och ska nu sätta upp den ovanför mig spegel i mitt rum. Tror det kommer bli riktigt grymt!
Vet att man kan köpa såna här grejer med texter och allt, men sjukt opersonligt ändå. Nu har jag en unik personlig sak på min vägg istället ;) Hihi roliga mig
Såhär blev den i alla fall!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: