Godmorgon

Sitter och äter lite youghurt nu, är helt död typ. Vaknade vid 8-9 imorse och var helt död för hade bara sovit fem timmar då, så tänkte liksom att kan kan ju inte gå upp så låg och kollade lite på mobilen. Men måste ha somnat om för vaknade senare av att mobilen ringde och hela sägen då ringde. Haha, visste inte att jag somnat om så ville först inte svara, men så kollad jag på klockan, hahah den var 13! Kände att jag fick sova ut lite iaf! Gött var det iaf :) men nu sitter jag och känner att mitt huvud sprängs och min röst är typ borta.. Så kan de vara ;)


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: