En hel dag av vila

Idag har jag inte gjort någonting, så underbart! Fick en ansiktsbehandling av mamma idag också, så det känns bra. Fick rensat bort lite smått som kommit under månaden. Så ikväll blir det att stanna hemma och låta det lägga sig lite, titta på någon go film och äta gott.
Tänker även visa lite saker som jag köpt under veckorna men inte lagt ut här.. Men det får ni nog imorgon! Nu ska jag göra risotto! Lovar även att göra bloggen roligare, lite bilder från förr och historier mm! Kanske lite om mig och min bästa vän Emma, vi har ju varit vänner i 13 år. Varav några varit riktigt svåra, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Lite regler om vänskap och sånt kanske med. Hoppas det låter bra!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: