5:e december

Idag när jag slutade stack jag och mötte upp Emma för lite shopping. Eller kan man kalla det shopping om det inte är till en själv? DEt kan man nog inte.. I alla fall, jag letade efter en present till min mamma och Emma letade julklappar och lösögonfransar. Dock hade ingen av oss någon vidare tur och kom därmed hem tomhänta..... blä :( Sen gjorde Emma sönder ett nagellack i en affär och fick över hela sig när flaskan krossades i golvet, så vi gick hem till mig och hon fick låna ett par mjukisbyxor! Haha, så typiskt. Riktigt kul var det, typ smög ut ur affären.. Vi satt och pratade lite och sånt som man gör om man inte träffas så ofta. Det var i alla fall mysigt.
Ni får en liten bild från en annan dag, tog nämligen inga idag

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Malin

Va gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment

2011-12-05 21:52:37
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: