Vilket gossigt väder vi har

Herregud, vi förstår inte min dag idag asså! Jag åkte till skolan så att jag var där lite innan min lektion började, tänkte liksom fixa lite för alla mina redovisningar jag hade idag. Först blev det spanska redovisning, sedan var det dags för engelskatal som jag improviserade ihop på plats. Gött är det då! Därefter direkt på ett svenskaprov och sedan vidare till uppsamlingen för att göra ett försenat spanskaprov. Flrstod ni lyckan som uppstod när jag fick gå från skolan och ut i solen?? Hihi, så kan det vaa!
Längtade ut till detta vädret precis när jag skulle skriva mitt svenskaprov!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: