Vänta jag ska bara bry mig

Hejsan! Just nu sitter jag i skolan och väntar på att lina ska bli klar med sin redovisning och sen ha samtal med vår lärare vid två. Sedan kommer vi sticka hem till mig och gosa oss! Jag ska även plugga till mitt svenskaprov imorgon, har även ett engelskatal imorgon men där kör vi lite på improvisation!! ;) kommer nog gå på en liten promenix men en av mina kompisar ikväll också, jättemysigt verkligen!
Igår fick jag en helt random kommentar, där en tjej frågade vad jag tyckte om mobbningen i big brother huset... Ja asså, jag skiter fullständigt i mobbningen i big brother huset! Jag har aldrig och kommer aldrig att titta på såna skitprogram. Jag godkänner inte såna kommentarer eftersom det är så genomskinligt att du bara vill att jag ska kolla på din blogg, kommentera och få det att se ut som om den är populärare än vad den är.. Bloggen hette även något med "of Sweden", japp helt coolt namn alltså! Väldigt unikt och originellt :) tjejen var däremot söt och om hon hade kommenterat något mer intressant eller något som hade med mig och min blogg att göra hade jag absolut kollat in hennes blogg i mellan åt och slängt in några kommentarer tillbaka!
Så var inte rädda för att kommentera, för jag är väldigt generös tillbaka. :) och kom alltid ihåg; det handlar inte om vad du säger, det handlar om hur du säger det!


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: