Through the years I have learned some things worth the tellin'

Nu har jag precis satt mig för att plugga, har värmt lite hallon också. Något gott måste man ha om man tvingas plugga massa.. Har verkligen haft en supergo dag idag, missade hela mattelektionen pga min massage så kom tillbaka lagom till historiaprovet. Hade heller ingen spanska så fick extra lång lunch, så gick ut med Lina och Max och prata lite i det sköna vårvädret!
Borde ju ringa vårdcentralen idag också, måste ju boka tid så jag kan ta livmoderhalscancer sprutan.. Fruktar att bara ringa det samtalet, vill liksom inte ha ett datum för jag vet att när jag bokat kommer jag gå och oroa mig hela dagarna.. Usch, vill verkligen inte alls. Men det måste göras, är ju ändå skriven på vårdcentralen precis nedanför mig, borde la vara hyffsat lätt att bara sticka dit liksom. Dock är det typ det jag är räddast för, att jag ska få en tid typ imorgon, så kommer jag inte ha någon tid att förbereda mig.. Typ vänja mig vid tanken, då kommer allt hända så fort och jag kommer väl svimma som vanligt. Ska faktiskt sätta ett alarm med ett jävla meddelande till mig själv att jag måste ringa!!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: