Se upp alla stockholmare

Godmorgon, idag ser vädret ut att vara lite sådär, det blir nog inte supervarmt men vårväder är det ju definitivt. Sitter och äter frukost och jobbar med en grej som jag måste bli klar med tills imorgon! Livet leker.. Nej det gör det faktiskt, hehe. Jag överlevde flygningen igår, ingen krasch! Men när vi skulle landa på Arlanda satt jag typ och grät med killen bredvid mig... HAHA, sjukt go! Det gjorde så frukansvärt ont asså!! Sen körde jag hem till pappa och nu idag ska vi ut på övningskörningskrigsstigen igen, så alla stockholmare; SE UPP!! Nej jag kör faktiskt väldigt bra, har liksom vant mig nu, sitter och pratar om typ allt och bara kör lite liksom. Det går bra nu ;)
Men nu måste jag jobba klart om jag ska få en bra dag utan ångest! :D
Kommer inte ha tid att blogga mer i helgen, så vi hörs imorgon på när jag väntar på mitt flyg på Arlanda! Ha en gym lördag och ta det lugnt!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: