Riktigt go dag

Dagens stora planer var att åka till Borås och gå på Gina Tricots utförsäljning med Emma och Alicia. Jag och Alicia brukar gå på den, men då är det alltid VIP typ men nu hade dom tydligen hur mycket kläder som helst. Så det var för allmänheten och herregud vad mycket folk det var! Men fick med mig en del hem, orkar nog inte visa faktiskt. Men det var väl några tröjor, ett par shorts, tre bhar, goa trosor och en bikini och lite annat smått! Ni får se när jag använder det! Alicia stack lite tidigare medan jag och Emma stannade tills typ tre då vi akutköpte mat från mcd och sprang till 100 bussen och chillade till göteborg med go musik, prat och var sin hamburgare. Sjukt hungriga som vi var, stack vi faktiskt hem till mig och gosade ner oss i våra nya kläder och lagade lite mer mat.. Hehe, ojdå som det kan gå! Sen stack jag ner och tränade och nu ligger och i min säng och myser!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: