Paper aeroplane

Nu sitter jag här på landvetter och väntar på att dom ska öppna gaten för mitt flyg, åker nämligen till Stockholm över helgen. Jag ska ju dock inte åka med ett papperflygplan som det står i rubriken, flyger med SAS så borde kunna undvika en krash tycker jag ju. Det ska i alla fall bli jätteskönt, imorgon ska jag vara lite med pappa så jag hoppas att vädret är lika bra som det varit idag! Jättemysigt i så fall ju. Har ju lite andra grejer och fixa där nere också och på söndag ska jag fixa en liten grej innan jag åker och tror faktiskt att det kommer lbi hur grymt som helst.. Kan ju inte säga vad, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. ;)
Jag blev körd till flygplatsen av världens bästa bror också så klart, tror inte han hade något emot det då han kan behålla bilen och brumma runt ett tag.. Hehe, cool! Att åka bil är en sån grym lyx om man tänker hur det är att behöva ta bussen till något ställe som är långt ute i ingenstans.. :) Haha måste berätta, skulle gå genom säkerhetskontrollen innan, så tänker jag först inte på att jag precis köpte en ramlösa. Så frågade dom om jag hade någon flytande vätska med mig, nej självklart inte liksom! Haha, dom onödigt köp då jag fick slänga den.. Men lugnt, köpa ny bara! Och sen för den andra så gick jag genom kontrollen två gånger innan jag förstod att jag kanske ska ta av mig min klocka, döööh!!? Haha, tog först av mig skärpet, så pep det, så tog jag av mig mitt halsband, pep fortfarande, SEN kom jag på det.... Min klocka, einstein här liksom! haha, tjejen bakom mig bara: Japp här tar vi av oss alla världens smycken.. Hon gjorde nämligen likadant, hehhe! Men nu sitter jag här och väntar som sagt på mitt lilla flyg. Tänker på hur charmiga alla unga killar är som jobbar på såna här offentliga ställen, hamnar alltid i konversationer med killar på typ cafeer, biosalonger, flygplatser osv! Hur goa som helst är ni grabbar!



Här får ni en bild vi tog igår, känns passande att ni får en bild från taket nu när jag ska upp i luften. Men nu måste jag nog torka upp vattnet jag spillde över telefonen och mig... Det jag inte kan dricka - häll det över mig för fan! Nu kommer hjälp också, thanks!!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
amalia

gud vilken fin blogg du har!

2012-03-23 22:20:48
URL: http://penpusher.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: