My Pølse brings all the Danes to the yard and they're like, "fo helvede"

Hej på er underbara läsare! Ni är rätt så många nu har jag märkt, jätteroligt att ni tycker mitt liv och det jag skriver om intresserar er så mycket! Idag blev jag överraskad med frukost, croissant och fralla tillsammans med en av bästa personerna i mitt liv stod utanför grinden när jag vaknade! Åh, vad gosigt! Vi hade det jättegott och sen blev det skolan medan jag stannade hemma för att invänta ett viktigt jobbsamtal! Uppgjorde superbra planer och har nu ett litet projekt pågång, två helt olika egentligen för har ett till.. Fick en del oväntade svar och har nu många frågor i huvudet och behöver verkligen fundera på hur jag känner inför detta.. Men är rätt säker på att vi ska kunna få det att fungera, dom var väldigt på så kan nog fixa det så det blir bra för alla! Jag får tyvärr inte nämna något om vad det är men ni får kanske veta soon enough. Detta tog väldigt mycket längre tid än jag trodde så sket i skolan och fikade med min mamma som är ledig.
Har även träffat Emmis och pratade genom sommaren och lovet mm. Vi har nämnligen blivit tvingade av dom vi träffade i Skagen , att komma tillbaka och träffa och vara med dom! Sjukt mysiga som dom var kunde vi verkligen inte tacka nej, började fundera på detta i fredags men nu är det bestämmt! Vi hade det så sjukt bra förra gången vi var där, och nu är vi sjukt taggade på en go liten trip till Danmark. Sjukt nice ;)
Här är lite bilder från Skagen iaf!
Haha undra vafan det finns för tjejer i Danmark egentligen.. Jag och Emma visar hur det ska va fan!
Haha helt inne i en telefon.. ;)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Emma Uthberg

Haha shit vad smal jag var :( Aldrig banta igen, bara träna för att få bort fett.. Hahaha!

2012-03-21 22:32:44
URL: http://www.mondoblog.se/euthberg
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: