Everybody here is having a good time

Hej på er, jag sitter på Arlanda och väntar på mitt flyg till Göteborg. Jag hade verkligen haft en jättebra helg här i Stockholm, jag har fixat det jag kom hit för att göra och har även hunnit med att spendera lite tid med pappa bland annat övningsköra, fikat och lunchat i solen, shoppat och träffat min kompis som bor här uppe. Vi har inte setts på två år ungefär, så det var behövligt kände jag! Vet ni vem jag träffade när jag åt lunch i lördags? Han ishockeyspelaren, typ Börje Salming eller vad han hette.. Det var ju bara att toksmsa alla jag trodde skulle uppskatta det ;) Hehe, träffade någon mer men kommer inte ihåg vad hon heter, aja någon artist i alla fall! Och idag har tiden bara flygit förbi känner jag, gick upp och fixade det där jag skulle, kom hem igen vid halv två och skulle äta lite fort, helt plötsligt var klockan kvart i tre och det var dags att köra till Arlanda liksom.. Hallå, where did my day go?.. Så himla gött väder idag med, lite synd att jag inte kunde vara ute i solen innan det var dags att åka hem.. Men detta är ju inte sista vårdagen, så det finns ingen anledning till att deppa!
Kollade förresten mitt förra inlägg precis, märkte ni att jag var lite stessad eller?  Hur mycket slavfel som helst ju, hehe! Så kan det vaa.. Nu ska jag lägga ner min dator och flyga hem till goa Göteborg, blir nog en lugn kväll tror jag. Lite mys i soffan med film och annat mysigt :) eller kanske inte ska vara för snabb här, fick precis höra att mitt flyg är lite försenat.. Jippi, menmen det är inte inrikes utan förseningar, am i right??
Ni får en liten bild från preics innan jag skulle åka förut :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
amalia

sv; åååå, tack så himla mycket! :D

2012-03-25 17:32:14
URL: http://penpusher.blogg.se/
assala

vad fin du var! är det där dina naturliga lockar? :)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-03-26 16:55:57
URL: http://assalaa.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: