Don't do anything I wouldn't do

Hej på er, just nu sitter jag och läser i min engelska bok typ. Jätteroligt verkligen, har kommit ungefär fem sidor och den ska vara utläst imorgon då vi ska ha ett seminarium. Dock är den typ bara 26 sidor så det är ju ingen fara att läsa den idag, but still..
Haha, skrattar lite åt mig själv när jag trodde våren och värmen äntligen kommit. Vaknade till ett grått Göteborg idag och tyvärr håller det i sig.. Jag som planerade att ta fram vårjackorna i helgen, får se hur det blir med det där.. Är ju jättesugen på dom, ni anar inte hur mycket jag saknat dom nu under vintern... Och nu hänger dom bara uppe på vinden och väntar på värmen... Jaja, jag får väl vänta ett tag till med att ta ner dom kanske! Är väldigt sugen på såna här goa kläder just nu, ser gött ut!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: