2012-03-12

Kan vädret vara goare såhär i början av mars? Seriöst, 12 grader är ju inte dåligt! Snart är det ju dags att lägga undan vinterjackorna känner jag.. Dags att köpa en ny vårjacka! Whieee! Nej, men denna soliga dag spenderas faktiskt inne med plugg, känns lite segt men det kommer fler sköna dagar!
Jag har faktiskt tänkt på en sak hela dagen, jag vill åka till Ullared! Har bara varit där en gång för typ tre år sedan eller något och alla kommer alltid hem därifrån med värsta fynden... Funderar på att sticka dit nu till helgen, är i alla fall riktigt sugen på det. Det ända jag köpte när jag var där var liksom ridgrejer, typ hjälp skor byxor mm. Och nu verkar dom fått assnygga tröjor och massa... Buhu, måste dit!
Bara för att det känns som om sommaren är nära, vet att den är långt borta men ändå, får ni tre sommarbilder!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: