What doesn't kill you makes you stronger

Åh, att träna får mig verkligen på gott humör. Alltid! Kom ner till friskis och bara shit ska jag träna i en timme nu, inte ätit sedan lunch vid 11 liksom.. Men så kommer ledaren in och bara börjar köra as hårt, galet! Blev sjukt taggad och bara körde gärnet i en hel timme. Fyfan va häääääääärligt asså! LOVE på det. Så efter passet kände jag att jag måste verkligen berätta för henne hur grymt pass hon har, så världens tröttaste och gladaste tjej går fram och ska sätta sig ner på huk bredvid henne.. Ramlar och börjar asgarva och bara: Åh måste få säga hur mycket jag älskar ditt pass! Det finns verkligen inget bättre, och så är du alltid så glad så man blir hur taggad som helst! Haha, hon blev sjukt glad och där satt vi, helt supertrötta och pratade! Haha, hur go som helst!
Så nu har jag duschat och ska faktiskt sätta mig med naturen igen, dom som känner mig vet att jag inte bara kan låta det vara när vi har prov om två dagar liksom. Men det ska nog lösa sig! Får ta något att äta också. Hmm, undra vad för gott jag ska hitta på... :D Nej, nu känner jag att detta blir lite långdraget!
Ni får ha en superskön kväll alla goa läsare!
Kände för att hänga lite upp och ner när jag kom ut ur duschen, so here you go:

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: