Up all night

Åh, jag har helt fastnat för One Direction! Hela albumet är ju bara så grymt, vill typ bara lyssna på det men gör inte det för jag vill inte lyssna ut dom typ... Haha! Fattar verkligen inte, det senaste månaderna har jag verkligen börjat lyssna på bara ett album ett tag för att sedan byta till ett annat. Sjukt störande tycker jag, så nu försöker jag gå tillbaka till spellistor liksom. Mycket goare att ha all musik på samma ställe ju. Men roligt att min spellista för tillfället består av typ 5 grupper/sångare.... FML, behöver ny musik känner jag.
Aja, One Direction i alla fall!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: