Orangea naglar

Åh, precis målat naglarna! Det tog ett tag innan jag kunde bestämma mig för vilken färg jag skulle köra på. Stod mellan guldglittriga, orangeglittliga och grönglittriga. Det blev faktiskt orange! Lite kul sådär. Ska snart hoppa in i duschen också, skönt med lite värme känner jag. Jag är alltid så kall, så en varm dusch blir super! Men måste vänta ett tag för målade nyss på överlack så det tar ju ett tag för det att torka, vatten och schampo blir nog inte heller så bra! Vill dock duscha innan nio för då kommer ju CSI NY, hoppas jag hinner det!


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: