Nytt år=nya tag

Hej på er!
Jag har verkligen haft en liten bloggpaus, hehe! Men har inte alls kännt för att skriva något, har varit rätt skönt faktiskt. Men ser ändå att många går in varje dag och många frågar varför jag slutat blogga. Asså kände att det var dags för en paus lite! Men nu tror jag att jag är tillbaka, kände iaf för att uppdatera lite. Iaf typ säga att jag inte är död eller något.
Nu är det ju nytt år, vilket betyder nya tag! Med allt typ! Känns jätteskönt att det är 2012 och allt! Och januari har varit så sjukt grym, jättego månad! Bara haft det slappt med vänner och gosat hela "nya" vintermånaden.. :( Nej nu går jag lite på tomgång här typ.. Men idag är det lördag och jag sitter redan och pluggar.. fml! Nej det känns inte så farligt ;)
Igår träffade jag iaf alicia som jag inte träffat sedan december typ.. Oj vad vi hade mycekt att prata om. Sjukt roligt var det iaf, jättemysigt!
försökte hitta en ganska ny bild på oss, men eftersom den tydligen inte existerar haha, så får ni en från typ ett år tillbaka eller något. i sommras tror jag den togs :) måste nog börja ta lite mer bilder...

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: