Just nu

Just nu försöker jag plugga natur, men det går inte alls bra. Är sjukt nere, helt depp. Har verkligen ingen energi och vill bara dööööö. Nej överdrivet! Men jag vill bara ha mitt lov just nu! Känner att både natur och svenska proven vi kommer ha innan lovet kommer gå åt helvete. Jag är trött på kyla och skola, ge mig värme och lov!
Vem bryr sig egentligen om evolution och hur arter bildas lalala, eller om hur litteratuern såg ut under antiken, medeltiden och renässansen?.. Bara tittar på det och känner att det är helt onödigt att överhuvudtaget försöka förstå.. Ångest ångest ångest!
Kommer dra iväg och träna sen, måste verkligen tänka på något annat. Eller snarare ingenting alls. SKÖNT
Saknar denna dagen

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: