Snabba Cash 2

Åh, snart kommer Snabba Cash 2 ut! Eller aa augusti, sju dagar innan jag fyller 18 faktiskt ;) Jag kan knappt vänta tills Joel Kinnaman går att dreggla över på film igen! Hihi, helt klart Sveriges snyggaste kille! Otroligt trevlig är han med, när jag och Emma träffade honom i Nordstan i somras hade han ju spelat in en scen, han såg ju att vi väntade och ville ta en bild osv. Så när han var klar kom han fram och frågade oss om vi ville ha en bild med han, aaaaww så söt!! Smälte typ lite där.. Så tog han sin tid och allt, fastän det var andra som väntade! Såg han ju dock lite i filmen Safe House, mums! Fast det var ju inte så mycket, så är jättetaggad!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: