Det ska göras på rätt sätt

Okej! Jag har beslutat mig för en sak och har bestämt mig för att köra på det nu. All in. Jag vet inte riktigt hur det ska gå, men jag vet att jag vill veta och jag tror faktiskt att det kan bli rätt grymt. Jag känner mig jättetaggad och supernöjd med mitt val och vet att det är det bästa. Jag har dock aldrig gjort något sånt här förut, så har inte riktigt räknat ut allt än men vill verkligen pröva. Det känns ändå som om det skulle kunna funka jättebra och min magkänsla säger verkligen JA så då kör vi på det. Litar på min magkänsla då det alltid stämmer! Detta är ändå typ en sådan sak som bara måste funka, jag vill så mycket att det ska funka.. Har ju hört mig om bland mina vänner för att få lite tips och sånt för hur dom tycker. Och det är ändå positiva tankar om detta så känner att det är ännu mer rätt.. Är dock orolig över en sak.. Kan inte skriva det här, men vet att det antingen kommer göra mig ännu mer säker på mitt val eller kommer jag släppa hela skiten på grund av det... Aja, detta får bära eller brista känner jag. Vill ju i alla fall pröva och tror det kan funka för mig..

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: