Dålig uppdatering

Hej på er! Hoppas ni har haft en superbra påsk och att lovet är underbart. Som ni förstår har jag gjort annat än att sitta vid datorn, orkar liksom inte blogga. Jag har i alla fall haft en jättebra påsk med vänner och familj, så nu återstår bara detta goa lov! Superskönt! Men nu sitter jag ju här och bloggar lite och äter frukost och imorse tog jag faktiskt sprutan mot livmoderhalscancer, blä. Men hon som gjorde det var jättegullig så det gick faktiskt förvånansvärt bra, så jäkla nöjd är jag! haha. Snart ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen vid två sticka iväg och fixa en grej heheh secret :) Nej, men fullt upp här!
Nu ska jag fortsätta äta min croissant och mysa lite!


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: