Två nya ramar

Hej! Bloggar från min iPhone för jg orkar inte föra över bilden jag ska visa er nu. Nu har jag ätit frukost och läst lite i min engelska bok. Ska faktiskt läsa ut den och har bara 20 sidor kvar, så det är gött!
Tänkte visa er mina två nya ramar, dom var i guld från börjar men nu har jag målat som vita och slipat lite på dom för att få den gamla känslan ;) så lite guld syns fortfarande! Kommer i och för sig inte att ha den bilden på mig som är i ramen nu, kan visa er vilka två bilder jag kommer använda lite senare! Här är i alla fall en av ramarna;

 


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: