Huvudvärk

Den senaste tiden har jag fått huvudvärk lite då och då, förra lördagen var det ju så illa asså, igår hade jag också himla ont och nu har jag också det. Har precis tagit en tablett så jag hoppas verkligen att det går över, vill verkligen inte ta en till. Jag försöker alltid hålla mig borta från läkemedel, gillar verkligen inte sånt. Usch! Igår tog jag ingen heller, drack typ 3 liter vatten istället, då gick det ner lite i alla fall. Men känner inte att jag orkar en hel dag till med sån smärta. Så efter 2 liter vatten nu under dagen så har jag faktiskt tagit en tablett.. Hoppas, hoppas nu att det går över! :)

En liten bild från arkivet får nu faktiskt nöja er med just nu, där ser man faktiskt lite av min Audrey Hepburn tavla också

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: