Är det höst nu?

Jag älskar hösten mest av allt, det är den mysigaste årstiden som finns! Men, trots detta har jag faktiskt dragit mig för att ta fram höstjackor- och kläder. Dels på grund av att vädret har varit som det har, varmt och soligt! Men också för jag vill faktiskt känna sensommaren ett tag till. Jag tycker om att ha jeansjacka med en halsduk eller bara en kavaj.
Men imorse när jag skulle gå till skolan var det lite dåligt väder och jag frös, så jag kände att en höstjacka hade inte varit fel. Så nu har jag i alla fall tagit ner höstjackorna och idag var den första dagen jag tog på mig en dom. Och vet ni vad? Det kändes så jäkla underbart och det var tur att jag tog den också, för när jag gick hem började det SPÖREGNA. Det bara rann ner för fönster och allt...
Tänk när det blir kallt på riktigt och man får ha på sig tjocka vantar, tröjor och halsdukar. Åh.. :) Sen kommer julen också! Mysigt halvår framför oss.
Den här jackan hade jag på mig idag, min favorit höstjacka från förra året!!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: