After breakfast

Hej! Jag har precis ätit frukost (två supergoda rostade mackor och en go kaffe) och tittat på det nya Desperate Housewifes avsnittet. Spännande! Nu ska jag bara smälta allt ett tag för att sen göra mig iordning och sticka till skolan. Idag börjar jag halv tolv med samhäll i två timmar, jippi. Nej, men det är så när man går sam-sam, inte så farligt faktiskt.
Sen när jag kommer hem ska jag plugga lite geografi, matte, spanska och kanske lite filosofi! Jag längtar så mycket efter höstlovet asså, det kommer vara behövligt. För någon vecka sen hade vi både filosofi och samhälls förhör och ett svenskaprov på samma vecka. Inte roligt :( Men vi hörs om en liten stund igen.

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: