We own the night

Nu när jag sitter på en tråkig samhällslektion och antagligen har genomgång om internationella relationer kan ni får ett lite roligt tips. Jag brukar tycka det är jättetråkigt att öppna min plånbok och inse att jag faktiskt inte har några pengar alls. Eller att jag bara har pengar på kortet och inte kontant, så för att må lite bra gör jag en liten töntig sak.. Jag ser till att alltid ha lite pengar löst i plånboken, kanske någon sedel och några mynt, bara för att få en go känsla. Haha, asså döm mig inte :( Funkar faktiskt helt okej! Testa och se

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: