Pannkakor på G, innan jag insåg att det inte fanns någon mjölk

Hejsan allihopa!
Hoppas ni har haft en bra helg, själv har jag haft det superbra. Gick och la mig igår och var jättehungrig, men var för seg för att göra något att äta, så nu tänkte jag att pannkakor kan ju bara bli hur rätt som helst liksom. Men nejnej, då har jag ingen mjölk :( Haha, så pannkakor blir det inga.. Var riktigt sugen på det också, men aja, får väl äta en torr macka istället :( Buhu. Nej, men nu ska jag titta på Revenge och dricka kaffe, måste bli PIGG :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: