Jag är verkligen en TV människa

Godmorgon!
Jag har precis ätit en god frukost och nu sitter jag och tittar på pilot avsnittet av Pan Am. Jag har velat titta på det hur länge som helst, men tiden har inte räckt till. Jag följer ju så himla mycket andra bra serier, så en till har liksom inte riktigt funkat. Men nu när vissa serier har paus till januari tänkte jag att en ny serie passa utmärkt.
Asså jag fattar verkligen varför folk pratar om den, jag har visserligen bara sett 20 minuter in på avsnittet men jag fastnade ju bara genom att titta på trailern! Den har ju fått hur många ratings som helst, så jag verkar ha några riktigt goa avsnitt framför mig nu asså!
Men det blir svårt att hinna med allt när dom andra serierna kommer tillbaka. Följer ju även Desperate Housewifes, Gossip Girl, Hart of Dixie, Glee, Revenge, The Vampire Diaries och The Secret Circle. Och massa såna 20 minuters serier med..... Wow, trots att jag har så mycket bra att titta på saknar jag One Tree Hill!!!!!! :(

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: