"gästbloggar"

Heejhej, Lina som skriver :) jag har precis skaffat en blogg själv så medans emma sitter och fixar lite med min design så passar jag på att slänga in ett inlägg här på emmas underbara blogg ... min blogg hittar du HÄR!

Just nu har vi en håltimme på ungefär 3 timmar, våran skola har inte så många uppehållsrum så vi sitter i en av arenorna på skolan och typ "halvsover" men det är grymt sköönt ändå, sådäääär lite chill som man vill att alla dagar ska vara !

Slänger in två bilder på emma och mig :)

Ha en toppendag, PUSS !


Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: