Dålig uppdatering

Hej, asså förlåt för dålig uppdatering, men har helt ärligt inte lust att uppdatera mitt i skolan typ. Eller aa, det blir inget seriöst typ, men hade i alla fall fullt upp med Linas blogg under lunchen såå... Ni har väl kollat in den förästen? Haha, det var så sjukt roligt, vi sprang typ till vagnen idag, så var den proppfull så jag fick typ stå på trappan. Men så stängs dörrarna precis när Lina tänkte gå på, hahahhaha, asså hon typ kläms lite lätt först, sen typ står hon utanför och bara: vaaaad händer?? Och jag typ tänker banka på rutan och typ tittar på chafören som typ: asså hjälp jag är rädd?? HAHAHAHAHAHAHA så roligt asså. Fast man kanske är tvungen att vara med för att fatta.. Aja

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: