Blake Lively - En riktig fashionista

Det blir faktiskt inte bättre än såhär; musa för Karl Lagerfeld och Chanels framsida.
Blake Lively har ändå inte varit med i något jättebra, förutom Gossip Girl. Det ända man ens känner till annars är "Systrar i Jeans", men det som gör henne så stor är ju helt klart hennes klockrena stil. Hon sätter det vare gång, varje röda mattan tillställning; snygg röd klänning eller elegant svart klänning osv. Hon får alltid till det på röda mattan! Hon är verkligen en inspirationskälla den där tjejen, en riktig fashionista. Man blir inte musa för Lagerfeld och Chanels ansikte utåt för ingenting.. Jag menar, Chanel är ju faktiskt Franskt, vilket är modets hemland.... Eller vad säger ni?

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Agnes

min brors flickvän sålde en tavla till henne, weehoo!

2011-11-15 20:05:44
URL: http://aforslund.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: