U gotta love xmas

God morgon alla!
Igår firade vi lite jul här uppe i Stockholm, jättemysigt. Det snöade till och med under dagen! Och nu snöar det faktiskt igen! Hur tur har man inte, om det inte snöar på julafton har det i alla fall snöat på en julafton för mig :) Supergott
Nu sitter jag och äta en chokladtomte, mår ju rätt illa kan jag säga. Sitter även med min nya iPhone 4 och ett snyggt guldigt skal! Gott att jag slipper min 3a som var som en bomb och kunde gå sönder när som helst..... ahhaha, den laddade ju ur i fredags på flyget, så fick låna killens telefon bredvid mig hahaha. Men han var jättesnäll så det gick superbra. Fick även ett par converse som var för små :( och boken elsas hemlighet, iphonehörlurar och skal och iphone då. Och pengar, MYCKET pengar :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: