Mammas 50-års dag

Igår fyllde min mamma 50 år och det grymma är att hon kunde inte vart lyckligare. Hennes första 50 år var jättebra och nu ska de nästa 50 åren bli ännu lite bättre! Så igår gjorde jag mat och efterrätt till henne och min moster, hon fick även en liten present av mig. Hon var så nöjd med att inte behöva laga mat eller ens tänka på det. Så hon och min moste kom bara hem efter en hel dag på spa med sin vännina och satte sig vid bordet och en halv timme senare åt vi min supergoda lax i ugnen, som Kajsa gav mig hennes recept till! Det belv verkligen hur gott som helst!! Jag hade också gjort en rulltårta som vi åt medan vi tittade på Criminal Minds. Tror mamma var väldigt nöjd.
Hon fick en "50 and fabulous" tröja av min moster och hennes vännina
Fina knyten med lax
Såhär blev det, med lite champang
Så igår var det lite firande och idag blir det mer firande med lite mer släkt :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: