Jag sörjer One Tree Hill

Åh, asså jag kan fortfarande inte fatta att One Tree Hill verkligen är slut. Fick inte ens en förvaning från sista avsnittet i våras.. Tycker det är så tråkigt, serien hade ju faktiskt hållit på i 9 säsonger och 7 år! Och nu tar dom tydligen bort inspelningsplatserna, saknar serien jättemycket. Har ju följt den från 2003 när första avsnittet kom, åh vad det är tomt varje vecka utan ett nytt mysigt avsnitt. Jag tycker inte ens att det var något avslut, det var som om dom bara bestämde sig en dag för att lägga ner allt..
Här river dom River Court och Karen's Café!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: