Dag för dag

En dag för dag lista är rätt vanligt om man bloggar, jag blev lite sugen på att göra en sån faktiskt. Så här kommer den, ska försöka lägga upp varje dag!

 

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Det här får mig att gråta
Dag 3 - Min önskelista
Dag 4 - Det här hade jag på mig idag
Dag 5 - Tre snygga killar enligt mig
Dag 6 - Mina styrkor
Dag 7 - En gammal bild på mig själv
Dag 8 - Mina drömmar
Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 10 - Något som är viktigt för mig
Dag 11 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Dag 12 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 13 - Mitt favoritprogram
Dag 14 - Favorithögtid
Dag 15 - Något jag ser fram emot
Dag 16 - En bild på det jag köpte senast
Dag 17 - Något/någon som förändrat mig
Dag 18 - Mina ambitioner
Dag 19 - Min dag
Dag 20 - En låt som får mig att le
Dag 21 - Innehållet i min väska
Dag 22 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 23 - Favorit bok
Dag 24 - En bild som jag alltid skrattar åt
Dag 25 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 26 - Bloggar jag följer
Dag 27 - Mitt rum
Dag 28 - Favoritplagget ur garderoben
Dag 29 - Det här älskar jag att göra
Dag 30 - Favorit motto
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Det här får mig att gråta
Dag 3 - Min önskelista
Dag 4 - En gammal bild på mig själv
Dag 5 - Tre snygga killar enligt mig
Dag 6 - Mina styrkor
Dag 7 - Mina drömmar
Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
Dag 9 - Mitt favorit smycke
Dag 10 - Något som är viktigt för mig
Dag 11 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Dag 12 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 13 - Mitt favoritprogram
Dag 14 - Favorithögtid
Dag 15 - Något jag ser fram emot
Dag 16 - En bild på mina väskor
Dag 17 - Något/någon som förändrat mig
Dag 18 - Mina ambitioner
Dag 19 - Min dag
Dag 20 - En låt som får mig att le
Dag 21 - Innehållet i min väska
Dag 22 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 23 - Favorit bok
Dag 24 - En bild som jag alltid skrattar åt
Dag 25 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 26 - Bloggar jag följer
Dag 27 - Mitt rum
Dag 28 - Favoritplagget ur garderoben
Dag 29 - Det här älskar jag att göra
Dag 30 - Favorit motto

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: