Dag 6 - Mina styrkor

  • Jag är väldigt tolerant och lugn och kan ta en massa innan det blir jobbigt. Jag blir inte arg eller irriterad överdrivet lätt eller så. Jag kan liksom stå och vänta på en buss eller vagn hur länge som helst utan att tycka att det är för jobbigt eller blir jättearg.
  • Jag gör alltid så gott jag kan i alla situationer.
  • Jag har inte svårt med förändring, jag tycker om när saker och ting förändras och man hittar något nytt.
  • Jag ser allt från den ljusa sidan, haha då menar jag inte döden utan positivt. Om jag tycker allt är jättejobbigt brukar jag tänka att snart är allt bra igen, jag behöver bara känna den här känslan ett tag och sedan löser det sig.
  • Jag är väldigt självständig, på många olika sätt.
  • När jag ser något som är svårt eller jobbigt har jag en tendens att kasta mig in i det, trassla till det ännumer och sedan lösa allt helt perfekt. Eller aa, det brukar bli bra nästan alla gånger..

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: