Dag 23 - Favoritbok

Åh, gud jag kan nog inte välja en favoritbok. Men Min bästa väns dotter är verkligen en jättebra bok! Den handlar om Kamryn som får ett brev av sin bästa vän där det såtr att hon är döende och att hon vill att Kamryn ska adoptera hennes dotter. Så får man följa hennes typ förändringar i livet då, typ att Kamryn är mörkhyad och och dottern lite ljusare och så tror inte folk att Kamryn är tjejens mamma blabla.. Den är verkligen att rekomendera, men den är dock lite sorgsen på ett par ställen.. Men läs den!

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: