Christmas spirit

Hej på er!
Idag slutade jag kl 12 för vi har halv studiedag och det är verkligen superskönt. Så efter skolan gick jag, Malin och Julia till 4 gott och köpte lite godis. Det behöver man om man ska plugga hela dagen.. Haha och så hände det massa roliga saker medan vi gick dit, men orkar inte skriva allt, kanske senare! Hahah asså jag skrattar fortfarande!!
Sen köpte jag lite julklappar till min mamma, mormor och pappa. Så nu har jag suttit och ätit lite godis och slagit in alla saker. Lite fint sådär! Men nu ska jag plugga... Rolig dag..

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: