Britney Spears

Britney Spears har varit med typ hela livet, eller i alla fall mitt. Typ när man var liten och lyssnade på Baby one more time och Oops I did it again. Kommer ni ihåg dom? Och Lucky och alla låtar. Det är sjukt hur långe hon varit med.. Rakat av sig allt hår och sen kommit tillbaka igen, och gjort jättebra grejer! Hade verkligen velat se henne live, men det har inte blivit av.. Det är lite tråkigt, för hon är verkligen grym! Tycker ni inte det? Jag hade gärna gått på circus när hon hade tour! Hade varit så jävla coolt, med scenen och låtarna! Men det får bli senare i livet :)

Kommentarer
Jag vill inte följa dig på Bloglovin!
Kommentarer med reklam och länk till din blogg godkänns inte, jag kollar gärna din blogg utan sådant
Jag gör gärna ett länkbyte med dig och jag gillar tävlingar!
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: